lørdag den 30. marts 2013

En hjemmedigtet sprutte til kollegas datter.....

Jeg bruger nogen gange (læs OFTE) min tid på at søge på billeder af hæklet legetøj på google.... Simpelthen fordi mit håndled ikke kan holde til, at jeg bruger alt tiden på at hækle.

En dag endte det så med at jeg blev forelsket i en anden slags blæksprutte, end dem jeg tidligere har lavet.

Problemet var så at der ingen opskrift var på denne sprutte. Så nu har jeg selv digtet en. Og her kommer det færdige resultat.



Jeg har ikke skrevet opskriften ned, mens jeg lavede den. Og det synes jeg faktisk er lidt synd nu. For jeg er ret tilfreds med det færdige resultat. Men det må blive næste gang jeg skal lave sådan en.... lige nu skal mit håndled vist bare have lidt fred og ro.... mens jeg googler videre..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar