fredag den 8. november 2013

Inspirationen i andre mennesker....

Jeg må bare indrømme det her over for jer...... Nogen gange møder jeg bare mennesker, der inspirerer mig HELT VILDT. Og jeg kan virkelig ikke gøre for det.
Jeg får bare lyst til at høre alt om deres liv, hobby eller hvad det nu er der vækker min interesse.

For noget tid siden havde jeg kontakt til en ældre dame som hækler oldemorfirkanter..... Og det er i hvert fald lige mig.

Jeg har jo før gjort det lidt i det.

Men jeg har altid sagt til mig selv, at sådan et stort tæppe til mig selv ville jeg aldrig få mod på at lave.

Men se nu her....

Er det ikke bare flot.

Jeg er helt vil med alle de farver blandet sammen.
Og så har hun endda bare brugt "lidt af alt det hun havde" hjemme i skabet.
Jeg ved godt det er det der er meningen med oldemorfirkanter. Men jeg havde troet det med farverne skulle arrangeres lidt, så det hele passede sammen.... Men det er fuldstændig ligegyldigt. For DET passer så fint sammen alt det her tilfældighed.

Hun gav mig lov til at lægge et billede op på min blog af det, hvis hun lige fik lov at fjerne hendes håndtaske inden jeg tog billedet. Og det var selvfølgelig i orden med mig. 
Jeg håber i andre ser den samme inspiration som jeg gør:-)

Jeg er helt vild med dette tæppe og med den ældre dame. Hun gør mig så glad. 
Og så har hun fortalt mig hvordan man skifter farve, så det næsten ikke kan ses. 
Jeg har forsøgt mig lidt frem efter hendes forklaring, og her er resultatet. Dog blev det kun til en sutteklud.

Så er det slut med enkeltfarvede oldemorfirkanter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar