søndag den 16. marts 2014

Lidt fra sidste års campingferie.....

Der er så endnu en gang gået alt for lang tid siden mit sidste indlæg her på bloggen. Og selvom jeg lover mig selv at der ikke må gå for lang tid imellem, så ender det med det alligevel.

Nå men sidste sommer var jeg på campingferie i Jylland og på Fyn.
Jeg var kommet af sted med noget forkert garn. Altså det vil sige at jeg i hvert fald ikke kunne bruge det til hæklede kager... Det var alt for tykt.

Så besluttede jeg at digte et tæppe selv. Og da jeg ikke har prøvet det før, skulle det altså være lidt simpelt.

Det består af luftmasker og stangmasker, og her er det.....

Det er lavet af helårs bomuld fra Stof og Stil.
Resterne brugte jeg til uglerne som er lavet efter fri fantasi her i vinter.

Jeg havde fået bestilt et nøgle postkasse rødt garn, men syntes ikke det passede ind i hverken tæppe eller ugler.
Så ud af det, kom denne Mariehøne.... Også efter fri fantasi....
Jeg har fyldt krammedyrene med bamsefyld.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar