tirsdag den 27. november 2012

Patchworkbolde

Måtte bare prøve det. Kender i ikke det?

For mange år siden syede jeg en bold. Og jeg kan huske at jeg aldrig blev færdig med den.
Jeg havde ikke tålmodigheden til det. Måske noget der hang sammen med min alder den gang. For jeg var altså ikke ret gammel.
Nu har jeg forsøgt mig igen. Og det er indtil videre blevet til 2 bolde. Men det bliver sikkert til flere med tiden, efterhånden som folk får børn.




Skabelonen fandt jeg her. Man skal bruge 12 til en bold (14 hvis man vælger og lave den i 6 kanter).
Jeg har sat nogle små stykker silkebånd ind i syningerne. Det er noget af det bedste til de små pille-fingre. Og ud over det så får de trænet det sundhedsplejersken kalder pincetgreb, når de skal have fat i silkebåndene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar